Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fase 4 we krijgen kleur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fase 4 we krijgen kleur

    al zijn we nog ver van rijp

    Model: Canon PowerShot SX1 IS
    ISO: 200
    Belichting: 1/250 sec.
    Diafragma: 5.0
    Brandpuntsafstand: 38.4mm
    Flitser gebruikt: Nee
    bedankt voor het kijken

    histogram aangepast


    iets bijgeknipt zoals Frie01 voorstelde
    Last edited by Neirynck Renée; 24 juli 2011, 16:20. Reden: 2de update

  • #2
    Re: fase 4 we krijgen kleur

    Ik lust ze wel
    Ze zullen al iets rijper zijn als je het histogram in orde brengt.
    Bij mij heb je rechts niets, dus je mag schuiven.

    Mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: fase 4 we krijgen kleur

      Ha de druifjes zijn er al. Ik krijg goesting om er van te plukken
      Mooi van licht en scherp, natuurgetrouw weergegeven.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: fase 4 we krijgen kleur

        Eddy007 en anaisje bedankt voor de reactie
        Renée
        Last edited by Neirynck Renée; 24 juli 2011, 13:20.

        Comment


        • #5
          Re: fase 4 we krijgen kleur

          Is de foto dan zo slecht dat niemand meer erop reageert, ook als is het negatieve commentaar het zij zo maar dan kunnen we er nog iets van leren of is iedereen in verlof, zal dan maar ook in verlof gaan zeker in verband met commentaar geven, doe nochtans mijn best
          Renée

          Comment


          • #6
            Re: fase 4 we krijgen kleur

            scherpte zit goed, misschien rechts half het blad weg, trekt veel aandacht
            mvg Wilfried

            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

            Comment


            • #7
              Re: fase 4 we krijgen kleur

              Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck Renée Bekijk bericht